Support – Ultracom

PRODUKTSUPPORT

Nyheter

+
-
30.10.2019
Vi söker testanvändare till en ny ULTRACOM -programvara (iOS)

Under våren 2019 utförde vi en undersökning om kundnöjdhet och enligt undersökningen, var ca. 90% av ULTRACOM produkters ägare, mycket nöjda med produkten och kan sannolikt rekommendera enheten till en vän. Vi bad också våra kunder om utvecklingsförslag och feedback, som vi nu har använt för att utveckla en ny ULTRACOM programvara.

I första fasen söker vi testanvändare till iPhone/iPad (iOS) användare. I ett senare skede söker vi användare även till Android. Om du är en aktiv användare av Ultracom R10 eller Avius hundpejl och använder ULTRACOM -programvaran i din iPhone/iPad mobilenhet (iOS 11 eller senare) och är intresserad av att bidra till utvecklingen och testningen av den nya programvaran, skicka en kort beskrivning om dig själv och din jakthobby senast 2019.11.16.

OBS! Du måste kunna kommunicera på engelska, med testkoordinatorn.

 

+
-
28.10.2019
Servicetid

Den beräknad servicetiden är cirka 3-5 arbetsdagar.

Du kan göra en serviceförfrågan i vår webbsida.

OBS! Servicetiden är den tiden mellan, när enheten har mottagits i Ultracom och skickats från Ultracom.

 

+
-
21.10.2019
2019.10.21. LAGAT! FELMEDDELANDE: Ultracom Global SIM

2019.10.21 Felet lokaliserades till en DNA transitoperatör. DNA har lagat felet som orsakar problen och samtal till R10-enheter fungerar nu normalt, också från DNA abonnemang.

2019.10.16 FELMEDDELANDE: Ultracom Global SIM

Vi har stött på ett problem, med att ringa till en del av våra Ultracom Global SIM-kort. Vi samarbetar med Telia för att lösa problemet och arbetar för att problemet åtgärdas så snart som möjligt. Vi ber om ursäkt för eventuella besvär som orsakats för våra kunder.

 

Har du frågor? Vi hjälper gärna.



WhatsApp